VÅRT BADRUM

2020-08-18 / 18:34:35
När vi nyss hade flyttat in hit fick ni ju en liten insyn i vår alldeles lagom stora lägenhet på 50 kvadratmeter. Men jag lovade ju er att ni skulle få se mera så snart som allt började vara på plats. Och nu ett halvt år senare, får jag nog börja inse att det blir nog knappast mera hemmastadd än så här.
 
Så först ut i lägenhetsvisningen är badrummet. Vi har ett ganska så stort badrum skulle jag väl beskriva det som, eller snarare rymligt. Bastu har vi också, samt möjlighet till tvättmaskin inne på toaletten, vilket är hur bra som helst. Den största nackdelen med hela badrummet är avsaknaden av ett duschskåp, vilket leder till att tvättmaskinen som ligger närmast duschen löper stor risk för att utsättas för vatten. Samt det att det rinner över typ halva golvet när man duschar...men förutom det så tycker jag väl att badrummet fyller sin funktion.  
 
Kram!


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback