FLYTTAT HEMIFRÅN!

2020-02-04 / 15:03:13
 Pinterest
 
Yes, ni läste rätt! Jag har flyttat hemifrån, till en radhuslägenhet i Vörå tillsammans med William. I torsdags skrev vi på hyresavtalet, i fredags storstädade jag och mamma hela lägenheten och i lördags gick det stora flyttlasset. 
Vi bor i en lagom stor tvåa på 50 kvadratmeter med kokvrå och bastu. Vi har till och med en terrass, och den ser jag framemot att få inviga i sommar.
 
Jag lovar att ni skall få se hur det ser ut i bildformat snart, bara vi får i ordning allting så ska jag knäppa några bilder med systemkameran. Tills dess får ni hålla till godo med dessa inspirationsbilder som jag har monterat ihop till ett härligt litet kollage.  
Kram!


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback