SCREW IT, LET'S DO IT

2020-07-10 / 14:58:50
Hej på er! Jag har hunnit med så mycket och haft så roligt på vägen under de två senaste månaderna. Så istället för att dela upp allt i mindre inlägg buntar jag ihop allt till ett och samma, så får ni allt i ett.
Som ni ser på bilderna har jag bland annat tagit studenten och firat ordentligt, haft min första betalada semester någonsin (fyra veckor dessutom, inte illa), spenderat mycket tid ute på sjön, ätit gott, varit på villan, firat midsommaren ute till sjöss, firat min sambos examen, ätit på Strampen för första gången, härjat runt på Vörådagarna (trots att de officiellt var inställd) och massa andra roligheter som hör sommaren till.
Och just de, studieplats har jag också fått! Det blir socialvetenskaper med inriktning på utvecklingspsykologi, vid Åbo Akademi i Vasa för min del i höst. 
 
Något som däremot inte var speciellt kul alls, var när dagen D började krypa allt närmre. Och från att det varit flera månader kvar, var dagen mitt i allt kommen så tidigt som i måndags. Dagen jag pratar om eller rättare sagt händelsen jag pratar om är Williams tur att påbörja sin militärtjänstgöring. Tidigt på måndagsmorgonen skjutsade jag honom till bussen, som skulle ta honom ner till Dragsvik. En vecka in nu har jag inte riktigt ännu förstått att jag kommer att bo själv mesta delen av tiden det kommande halvåret/ året. Men den insikten kommer väl så småningom.
 
Så för att avsluta på en positiv not, så jag tänker meddela att jag är ledig hela helgen och har nästan noll planer. Vilket händer väldigt sällan. Så nu tänker jag njuta av den och endast göra det vad jag känner för!
 
Kram!
 


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback