TATTOO NUMBER TWO

2020-03-11 / 14:47:05
Hej på er! Tiden bara flyger iväg, så här kommer en hel drös med blandade bilder från den senaste tiden. Vi har nu bott i lägenheten i över en månad, och därav har också de mesta hittat sin rätta plats hemma hos oss. Under sportlovet satt jag bland annat upp de två sista tavlorna (för tillfället) som ni ser på bilden. Speciell känsla att se sina egna bilder i så stort format!
 
Jag har även firat min födelsedag (vilket ni har sett en del ifrån), haft penkkis och läsledigt, varit en sväng till IKEA med mamma och Emma, ätit massa gott, tatuerat mig en andra gång, pluggat till studentskrivningarna, skrivit den första skrivningen för i vår och så har jag och William tagit en kattunge. 
 
Kattungen eller frassen, har fått namnet Charlie och han stormtrivs på soffkanten (som ni ser) där han kan sitta och titta ut genom fönstret. Nämen, skämt och sido, än så länge har det inte varit några problem med att ta katt, han gillar oss och vi gillar honom. 
 
Tatueringen som jag nämnde tidigare är jag alldeles för stolt och nöjd över för att inte visa upp den separat, så de här två bilderna får glänsa lite extra. Jag gjorde den på samma ställe som den förra, på Fist of Needles i Vasa. Och det är precis som de säger, när man väl gjort sin första kan man inte sluta, för tanken på att göra en tredje känns inte så avlägsen.
 
Kram! 


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback