SOMMAREN SOM VARIT

2022-08-01 / 21:00:00
 
Hej på er! Nu hörni kommer här en rejäl summering av sommarmånaderna som varit. Jag har ju inte varit så aktiv här på hur länge som helst, men jag har i efterhand försökt få upp inlägg i kronologisk ordning på saker/ händelser som passerat. Och nu var det dags att summera sommaren som börjar lida mot sitt slut.
 
Det övre kollaget är majmånadens händelser. I maj fick vi hem Egon (kattungen) samt brodern Elof, som stannade hos oss en vecka innan han flyttade hem till mina föräldrar. I maj åt vi gott, umgicks med vänner samt började pilla i trädgården och vistas en del utomhus. Några cykelturer blev det också i den allt mer grönskade naturen.
I juni, som ni ser här ovanför, gjorde jag det sista av min praktik och fick således sommarlov, jag jobbade ju dock fortfarande men jag har i sommar delat upp min semester i två delar så första halvan hade jag i slutet av juni/ början av juli och andra halvan i slutet av juli/ början av augusti.
I juni blev även sammankomster med vänner allt fler och villasäsongen tog fart på riktigt, jag och Melinda hann även en sväng över till Umeå en spontan torsdag och så firade vi ju förstås midsommaren (men den har ni redan fått ta del av). 
 
Juli inleddes med Vörådagsveckan som firades ordentligt fredag och lördag (så pass att jag tappade rösten helt och hållet..). Jag blev även otroligt förkyld samt fick öroninflammation veckan efter så då blev det en antibiotikakur på det, och trots att jag blev friskare har förkylningen mer eller mindre hängt med ända till typ nu...
Men om vi fortsätter, i juli hann jag och William även spendera en kväll på Bergö, gå på Österö marknaden en kokhet lördag, och så fortsatte villahänget och jag och Emma hann även ut till Österö kiosken på glass en varm kväll. Min blomrabatt tog även fart och var som vackrast denna månad. I slutet av juli åkte vi även till Åland på Rock off, men det får ni se i ett skilt inlägg.
 
Kram!
 


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback