RECENT EVENTS

2022-02-18 / 17:17:57
Januari och februari hittills i telefonbilder. Det har varit en intensiv start på året men ack så trevligt. Jag gillar ju att ha fullt upp, så mig passar det alldeles utmärkt.
Det ni ser på bilderna är bland annat när jag och Emma har både gjort egen sushi och avnjutit restaurangsushi, jag som skrinnar (har till och med varit ut på isen flera gånger redan i år), Charlie som njuter av tillvaron samt ytterligare några godsaker som slunkit ner under månadens gång. Den ny-gamla tv-bänken (ett projekt jag drog i gång en rastlös söndagseftermiddag) hämtade jag hem från mamma och pappas, och den visade sig passa perfekt i vårt vardagsrumshörn. Och slutligen rymdes även några selfies som jag passade på att ta under min födelsedagsfotografering med. 
Kram!


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback