EN KAFFE OM DAGEN

2022-01-31 / 12:35:30
Sista dagen i januari bjuds det på både kaffe och solsken. 
 
Länge sedan jag skrivit någonting över huvudtaget här, det börjar vara så länge sedan att jag knappt minns när senaste gången var. Så vad passar bättre än en lägesuppdatering dagen till ära?
Denna vecka inleds med måndagen ledig och resten av veckan fullbokad. För tillfället försöker jag kombinera studier, jobb och praktik. Men de avlöser varandra ganska bra faktiskt, jobb på helger och kvällar några dagar i veckan, praktik de dagar jag inte har jobb eller skola och några enstaka studietillfällen två dagar i veckan.
 
Studierna borde dock bli färdiga, för den här terminen, någon gång i mars, så efter det blir det fullt fokus på praktik och jobb. Jag hade även turen att få göra min praktik som en anställning, så egentligen kan jag väl kalla det för jobb nummer två. Praktiken gör jag hos JAG Assistans Ab, där jag fungerar som personlig assistent. Hittills har det gått hur smidigt som helst, och jag trivs bra med arbetsuppgifterna och på arbetsplatsen, så jag hoppas det fortsätter på det spåret. 
Förutom jobb och skola så tro det eller ej, har jag även lyckats ha en gnutta fritid också, som främst spenderats i goda vänners lag.
 
Nåjaa, nu tror jag vi börjar 'ha e på radin', om jag glömt något lär ni nog få ta del av det vid ett senare tillfälle så frukta icke!
 
Vi hörs när vi hörs!


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback