HÖSTEN SOM VARIT

2022-11-06 / 01:04:00
Augusti
I augusti ser det ut som att jag mest hängde med katterna, men jag lovar att jag nog gjorde annat också, haha. Passade bland annat på att njuta av de sista som var kvar av sommaren, möblerade om lite hemma, var på en skolning från jobbet där det bjöds på god mat, gick x antal promenader i sensommarnaturen och väntade på att mina gigantiska solrosor skulle börja blomma.
 
September
September var en ganska så bildfattigmånad inser jag nu när jag tittar tillbaka. Men denna månad började jag tillbaka i skolan, var på den årliga säsongsavslutningen vid Powerpark, gick vi på förlovningsfest och så passade jag på att fota en hel del i den färgglada naturen. 
 
Oktober
I oktober, som nyligen passerade, var jag och syrran en sväng till Ideapark i Seinäjoki, plockade jag in min sista bukett med blommor ur egen odling, drack vi pumpkinlatte på stan, fick jag gå på årets första julfest, gjorde jag och mamma en mor- och dottertatuering, fick jag delta i bingo vid Oliver´s inn tillsammans med vänner och så firade vi halloween med en klassisk hemmafest. 
Kram!


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback