VENN MED VÄNNER, JULFEST & X-CRUISE

2022-11-30 / 22:45:00
Och så var november förbi. November brukar vanligtvis vara en rätt så långtråkig och händelselös månad för min del, men i år har den minsann varit händelserik. Känns som jag ätit mig genom hela månaden typ, haha.
Inledde månaden med en tjejmiddag på Venn och helgen efter var det dags för julfest med jobbet, på Bacchus/ Svenska Klubben där vi serverades en supergod tre-rätters middag. 
Har även hunnit vara på X-cruise, en 40 timmars partykryssning som tog oss från Stockholm till Tallinn. Det var minsann en speciell upplevelse! Mer bilder från Tallinn kommer i ett senare inlägg.
 
Mat-temat fortsatte, med jullunch på Strampen, tillsammans med mina klasskompisar. Därefter började julen smyga sig in i vårt hem, i samband med lillajul och första advent. Nu fattas bara lite mera snö, så skall nog julkänslan infinna sig riktigt ordentligt.
 
Kram!


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback