KANDIÅRET INLEDS

2022-09-06 / 19:28:00
Hej på er! Länge sedan jag uppdaterade er i realtid sist. Skolan har dragit i gång på nytt, vilket för min del innebär att det tredje året på universitetet har inletts, året jag skall börja skriva och förhoppningsvis slutföra min kandidatavhandling. Spännande! Studiemässigt har jag ännu kvar en del kurser, som jag skall försöka avverka så snabbt och smidigt som möjligt nu i höst för att kunna lägga vårterminens fokus på kandidatskrivandet.
 
Annars då? Sommaren kom och gick, och under den hann jag också avverka fyra veckors semester, som mestadels bestod av sol och bad, umgänge med vänner och härliga sommarkvällar. Det vill säga allt och lite till som hör sommaren till, men det mesta har ni ju redan fått ta del av.
 
Något som däremot är lite mindre trevligt är att vår äldsta katt Charlie är på rymmen igen...Han var borta i 2,5 månader i somras, och vi letade som några tok utan några som helst resultat. Men så en dag satt han bara ute på gården när William kom hem, och så var han hemma i 1,5 vecka efter det, innan han beslöt sig för att gå ut på nya äventyr igen. Suck. Jag hoppas i alla fall att han har förstånd att komma hem när det börjar bli kallare om nätterna. 
 
Det var det. Någonting mera kommer jag inte på i nuläget, vi får helt enkelt se vart den här hösten tar oss. 
 
Kram!


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback