Puerto Rico - Dag 2

2023-12-06 / 15:49:00
På lördagsmorgon var vi uppe med tuppen, eller jaa när solen steg upp i alla fall, så ungefär vid åtta-tiden. Frukosten avnjöt vi i solen på vår balkong innan vi begav oss ner till poolen.
 
Vi spenderade hela dagen vid poolen och till lunch blev det för min och Emmas del en ceasarsallad. 
 
Kvällens outfit (och en av mina favoriter från veckan)
 
Mitt resesällskap <3
 
Magisk solnedgång på väg ner i bukten för att äta middag. I och med att vi bodde så pass högt upp blev det en lång färd (ca. 1h) och hundratalstrappsteg innan vi var hela vägen ner i bukten och ut med vattnet. Men det var ju fina vyer att ta del av, så inte mig emot.
 
Vi gick länge och väl från restaurang till restaurang innan vi beslöt oss för att testa på en restaurang i hamnen. Jag tog dagens fisk och "canarian potatoes" som serverades med sallad. Maten var nog god, förutom salladen som jag tyckte smakade lite underligt (typ som att den var sköljd under kranvattnet). Efterrätten däremot, den var en 10-poängare! 


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback