Vörodagan 2023

2023-07-10 / 16:44:00
Vörodagan 2023
 
Vörodagarna i år blev en salig blandning av både roligheter och mindre roligheter. Först såg det ut att bli regn hela helgen, men det klarade vi oss undan faktiskt både på fredag och lördag. På fredagskvällen var det vi som stod för förfesten ute på vår bakgård innan vi drog vidare till Norrvalla, där fredagskvällens program ägde rum. De flesta bilderna i det här inlägget är från fredagskvällen, så där ser ni också hela gänget. 
 
På lördagen var tanken att både jag och William skulle vara med i Langradin (som börjar klockan elva på förmiddagen), men på grund av diverse saker orkade jag inte se en enda människa just då så jag tänkte att det är bäst om jag stannar hemma. På eftermiddagen när humöret hade ljusnat upp en aning (för min del) så begav vi oss till mamma och pappas för att fira mamma med jordgubbstårta då hon fyllde år. På kvällen var vi ett lite mindre gäng än kvällen innan som samlades hemma hos oss och spelade lite Beer Pong innan vi begav oss till Uf-lokalen där Vörodagsdansen hölls. Och det var väl i princip hela helgen i korthet.


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback