Haparanda, födelsedagsfirande och Herrgårdsleden

2023-03-06 / 20:44:39
 
Hej på er! Länge sedan sist. Vi är redan inne i mars och jag har knappt synts till här över huvud taget. Det känns som att ända gången jag skriver nuförtiden är när jag försöker få något gjort på kandidatavhandlingen, som förresten skall vara inlämnad sista april, vilket börjar kännas väldigt snart. Men dokumenterat i form av bilder har jag trots allt gjort, så nu får ni ta del av januari och februari i bildformat.
 
Som ni ser har det mest varit mina katter, god mat och mig själv som gällt, haha. Nämen, har firat en hel del, däribland min födelsedag, och så har det väl blivit en och annan utekväll utöver det. Vi inledde året med en tur-retur till Haparanda med vänner, vilket var skoj. Sedan har vi även hunnit äta ute (bland annat på Fondis tillsammans med Williams syskon), äta fastlagsbulle på fastlagstisdagen och nu på sportlovet tog jag och Emma även en tur i Herrgårdsleden i Tottesund, vilket var superfint! En trevlig start på nya året hittills!
 


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback