Petsmo Vandringsled, påsk- och födelsedagsfirande och veterinärbesök

2023-04-30 / 15:43:00
Hej på er! Här ekar det tomt. Men det har det minsann inte gjort i mitt liv. Sist vi hördes var någon gång i början av mars, så nu tänkte jag sammanfatta mars- och aprilmånad för er. Eller åtminstone visa det som fastnat på bild under dessa månader.
 
Mars
 
Vintern varade i evigheter i år. Så i mars när snön ännu täckte backen passade vi på att besöka bland annat Petsmo Vandringsled tillsammans med Sofia och Rasmus (och Bob förstås) och så besökte vi även grillkåtan i Hömossa tillsammans med Melinda och Tobias. Brandkåren hade sin årliga julfest, vilken jag dock gick själv på eftersom William hamnade in på sjukhus för en akut blindtarmsoperation. Och det är väl ungefär de största händelserna som ägde rum i mars.
 
 April
 
I april började vi äntligen se ett slut på vintern och det började så småningom att våras. Vi firade påsk ute på en villa ena dagen och den andra dagen firades med lite jobb från morgonen och på kvällen stod Kaffikåppin här i Vörå för underhållningen. William fyllde även år så det firade vi med pizza på Marco Polo och senare även med kalas för våra familjer. Charlie tyckte även att det var läge att åka på det årliga veterinärbesöket och avlägsna en böld, vilket resulterade i en antibiotikakur och tratt i tio dagar. Hann även gå på kusinens 30-års kalas, lämna in kandidatavhandlingen och fira det (mer om det i ett senare inlägg) samt hjälpa lillebror med flytten till den första egna lägenheten. Vackert så.
 
Charlie, tratten och jag 


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback