September & oktober resumé

2023-10-31 / 13:32:00
September
 
I september anlände hösten. Månaden inleddes med flera kvällspromenader i höstsolen med Emma samt kräftskiva hos Linda tillsammans med Williams syskon och respektive. Därefter blev det en tur till höstmarknaden i Sundom tillsammans med William, Emma, Sofia och Elwin en ruggig söndag i september. Hann också följa med Emma som sällskap när hon tatuerade sig, vilket vi firade med en fika på Espresso House innan jag begav mig vidare till skolan. Slutligen passade jag och William in en lite middag på Pancho Villa i slutet av månaden, då vi konstaterade att det var länge sedan vi senaste hade varit ute och ätit. En runda monopolspel hann vi också med i september. 
 
Oktober
 
I oktober var det kanelbullens dag, och vi blev överraskade med nybakade bullar av en av våra grannar. Och kanelbullarna var supergoda! I oktober hann vi även med en utgång på den lokala puben här i Vörå. Och så passade jag och Emma in en liten shoppingrunda i Vasa en solig ledig oktoberdag. Utöver det så var jag mest i skolan och på jobbet i oktober. Njöt av den höstfina naturen på väg till och från skolan. 


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback