Vinterkylan, födelsedagen och sportlovet

2024-02-29 / 14:58:00
Januari
Januari bestod av många promenader i vinterkylan (-35 grader), mys med både katterna och Elwin, många turer till och från skolan, en sushidejt med William, smarriga frukostar samt en utgång i slutet av månaden.
 
Februari
 
Februari var en riktigt fullbokad månad. Det var fullrulle nästan hela månaden. Inledde månaden med en promenad som avslutades med kaffe och kanelbulle med Sofia och Elwin. Första helgen i februari fick vi gå på 40-årsfest och veckan därpå följde jag och Emma med Sofia och Elwin på ishockeymatch, och den kvällen fick ett minst sagt oväntat avslut då det blev lite akut barnpassning inpå nattimmarna för min och Emmas del. 
 
I mitten av februari firade vi min födelsedag både med kalas och finmiddag vid Venn tillsammans med familjen. Hade lägligt nog fått ett 100€ presentkort från jobbet till KPO:s restauranger (julgåva) som vi användes oss av, och inte nog med det, då Emma också jobbar på samma ställe hade ju även hon fått ett så vi slog ihop våra presentkort och åt för 200€. Så det var ju lite lyxit! I slutet av februari inledde jag och Emma sportlovet med lite vandring på Iskmo-Jungsund vandringsleden. 


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback