En kylig start på 2024!

2024-01-11 / 17:28:08
Nej men ser man på, vem som har vaknat från de döda. Gott nytt 2024 på er! Här har det ekat tomt i snart ett halvår. Livet kom emellan eller vad ska man säga, men om ni kikar bakåt i arkivet så kan ni se att jag i efterhand har publicerat flera inlägg från tiden det har ekat tomt här. Det har jag gjort främst för min egen skull, för att jag tycker att det är roligt att i framtiden kunna se tillbaka på vad jag hade för mig där och då. 
 
Lägesuppdateringen är som följer: magisterstudierna på Åbo Akademi är i full gång (även hälften av modulstudierna på Novia är avklarade), håller som bäst på att söka praktikplats till hösten (har börjat redan nu för att jag tycker att det är fruktansvärt svårt att hitta en praktikplats) och graduskrivandet torde påbörjas och ta fart på riktigt nu till våren. 
 
Bilderna i inlägget togs i början av förra veckan, när temperaturen kröp ända ner till -35 grader. 
 
Nu ska vi se hur länge bloggivern håller i sig, så hörs vi när vi hörs!
 
Kram!
 


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback