Julfester, julfirande & nyårsfirande

2024-01-01 / 20:53:00
November
 
Jag måste faktiskt säga att november har kommit att bli en ganska överkomlig månad nuförtiden, med tanke på att jag har avskytt den i så många år är jag nästan förvånad själv. Anledningen till att november nuförtiden anses vara rätt så rolig tror jag nog är tack vare alla julfester och andra roligheter som har en tendens att infalla just i november.
 
I november i år har jag bland annat gått på två julfester (på Amarillo och Strampen), avnjutit sushibuffé med studiekompisar samt kollat på julskyltningar och shoppat i Vasa. Och månadens om inte årets bästa var väl nog när vi drog till Puerto Rico sista veckan i november.
 
December
 
I början av december kom vi hem från Kanarieöarna och jag kände direkt att "nu ska julpyntet fram!". Så det slängde jag upp redan dagen efter vi var hemkomna. Slutspurtade som bara den med de sista skoluppgifterna så att jag kunde ta jullov med gott samvete och utan att ha någon skoluppgift som låg och skavde i bakhuvudet. Jul kom hastigt på och nyår likaså. Nyåret firades med trerätters och badtunnebad i goda vännerslag. Dundersuccé! 


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback