Villaaliiv

2013-08-05 / 18:22:00
Hej!
Jag har varit på villan och sovit där från i går, Agnes for hem en kl. 10 tiden typ för vi skulle till villan och sova där. Hahaha Agnes och jag hade jätte kul i tältet, vi sprang ut och in och vår katt Måns hoppade och läkte med och på tältet. Hahaha.. Sen var det bara att packa och dra till villan.
Jim, Emma och jag sov över där med mommo och moffa. Emma och Jim sov i tält. Jag sov där inne. Vi simmade solade osv.. Sen i kväll kom mina kusiner Patricia och Pernilla dit så då simmade vi och pratade lite med dem. Patricia och Pernilla och jag ska på bio så vi funderade lite på vilken film vi ska se. Sen for mommo och moffa och Jim o. Emma hem. Så satt jag på med Patricia och Pernilla för vi var lite längre på villan!

 
 
 
 
 
 


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback