Friday Night..

2014-04-26 / 07:03:00
Hej!

I går efter att jag duschat när jag kom hem från skolan, så satt jag och solade i bara shorts och topp i hela två timmar. Eller först hade jag en t-shirt men gick in och böt efter en stund. I går jom klänningen och min Wreck this Journal. ♥

På kvällen i går tog jag, Jenna & William x2 bussen till Särkimo skolas disco. Från halv sju till tio. Sen hoppade vi på bussen hem. När bussen släppte av oss så var det bara att börja gå till Jennas efter min cykel (eftersom jag hade cyklat dit och lämnat den där)  När jag hade hämtat cykeln kom Jenna & William x2 med halva vägen hem till mig. Eller vi hade nåt jävla cykel tävling om vem som var snabbare..!! Jaag och Grind vann..Hahaha Jenna och Bäck! :D
 | Nokia Lumia 900 |

jenna


Höööödo he va nåu bäck å jaaag som vann!!! ;)

Svar: Näj. :)
Jenny


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback