Mina 3 kameror..

2014-04-13 / 18:06:00
Hej!
Jag tänkte göra ett inlägg om alla kameror som jag har haft/har. ↓
Canon digital ixus 40
Min första kamera fick jag någon gång i 2011 när mamma köpte en ny. Så det är mammas gamla. Den hade 4.0 megapixlar och jag tyckte att den här var jätte bra. Lätta att bara stoppa i fickan och ta med sig. Den har hängt med överallt. Jag fotade massor av blommor & växter men jag fotade mig själv & kompisar också. 
 
Bilder tagna med den.. - såld på findit.fi
Nikon Coolpix L110
Den här fick jag sommaren 2012. När mamma köpte en ny. (Mammas gamla igen jepp..) Men den här gillade jag verkligen. Den har en jätte stor som och 12.1 megapixlar. Den hade fler knappar och inställningar än den förra. Jag fotade jääätttee mycket med den här. 
 
Bilder tagna med den.. - Emma äger den här nu.
    
 
 
Canon EOS 600D
Den jag har nu! Min första systemkamera. Som jag fick i julklapp julen 2013. Den har 18 megapixlar och en vridbara LCD skärm. För tillfället är den på servis för blixten fick nå fel? Men annars är den här kameran jätte bra. Äger bara ett objektiv ännu. 
 
Bilder tagna med den..


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback