Crazy for Christmas -Christmas tag

2014-12-03 / 18:26:00
1. Favorit Julfilm? Ensam hemma, The Santa Clause och The Grinch.
2. Favorit Julfärg? Röd
3. Är du uppklädd eller har du myskläder på Julafton? Uppklädd
4. Om du skulle köpa en julklapp till dig själv, vad skulle du köpa? Kläder! ♥ Och ett större minneskort till kameran.
5. öppnar ni julklapparna på morgonen eller kvällen? Kvällen.
7. Vad ska du göra på jullovet? Det vet jag inte ännu, men om jag skulle gissa så antagligen vara med mina vänner, kanske shoppa lite och chilla. 
8. Favorit jul doft? Julmaten.
9. Favorit jul nagellack? Rött eller mörk blått.
10. Favorit jul smink produkt+parfym? Rött läppstift, äger själv inget men det är så jäkla snyggt på andra.
11. Vad är din julönskning? Julönskning? Om det är vad man önskar sig så har jag ju redan gjort ett sånt inlägg, och det hittar ni häär.
12. Vad måste finnas på julbordet? Köttbullar! ♥
13. Pepparkakor eller lussebullar? Jag gillar båda!
14. Choklad eller marsipan? Choklad.
15. Köttbullar eller prinskorvar? Köttbullar såklart!
16. Julkorv eller julskinka? Eh..skinka kanske?
17. Lax eller sill? Lax.
18. Glögg eller julmust? Julmust.
19. Äpplemos eller senap? Senap är jätte äckligt, så äppelmos blir det.
20.  Hemma eller borta? Båda.
21. Utomlands eller Finland? Finland, men det skulle vara kul att pröva på att fira jul utomlands också. 
22. Ge eller få? Båda, jag gillar att ge men det är roligt att få också.
23. Mysteriet på Greveholm eller dieselråttor och sjömansmöss? Helt klart Mysteriet på Greveholm!
24. Chokladkalender eller paketkalender? Båda!
25. Plastgran eller äkta? Äkta! 
26. När vill du att första snön ska falla? 1 december.
27. Har du någonsin haft en grön gräsmatta på julen? Ja det har jag haft.
28. När tycker du att det är dags att pynta? 1 december, och julgranen några dagar före julafton.
29. Kan du komma på något negativt med julen? Den är över jätte fort.
30. Vad brukar framkalla mest stämning på julen/december? Snön, julkalendern, julpyntet och när alla affärer börjar dekorera butikerna i julteman. 
31. Leker du i snön, åker pulka eller bygger snögubbar? Hahah, ja det gör jag.
32. Vad heter din/dina favorit jullåtar? Shake up Christmas - Train, Home for Christmas - Maria Mena och Julen är här - Amy Diamond.
33. Favorit julkalender? Jag har såå många favoriter men här är några. Lasse-Majas detektivbyrå, En riktig jul, Superhjältejul, Tjuvarnas jul, Barna Hedenhös uppfinner julen och Mysteriet på Greveholm.
34. Konstigaste julklappen? Det vet jag faktiskt inte?
35. Vad är viktigast på julen? Julklapparna, hahah nämen. Allting, hela julfirandet..maten, släkten, julklapparna osv.


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback