Nya ballerina skor.

2014-07-28 / 14:15:14
Hej!
Har städat ur mitt skrivbord och flyttat ut det ur mitt rum. Eftersom vi ska köpa ett nytt i morgon när vi far till IKEA. Mamma, Emma och jag var till butiken en sväng i dag också, och då köpte jag ett par nya skor. Ballerinaskor, nu har jag äntligen ett par finare sommarskor.
Canon EOS 600D| Canon Zoom Lens EF-S 18-55 mm



Sååå snygga!

Det skulle vara underbart roligt om du ville vara med i min tävling om att vinna tre superbra Hårprodukter! Förlåt om du inte gillar att jag länkar den, vill bara tipsa <3 kramar!
http://jennisbeauty.blogg.se/2014/july/tavling-vinn-underbara-harprodukter.html#post-comments

Svar: Taack! ;D Nej länka på bara, det är bara roligt! ;)
Jenny


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback