Äppelmuffins

2014-10-15 / 22:04:00
Hej!
Äntligen höstlov. ♥ Har haft Dagsvärke idag, vilket betyder att man inte är i skolan utan är och arbetar någonstans. Man ska ha med sig 15€ till skolan på måndagen efter höstlovet, som man har arbetat ihop i dag. Jag var till fammos och faffas, och städade, bakade, lagade mat och hjälpte faffa med något på datorn. Vi (min familj) fick också lite saker och godis av fammo och faffa, eftersom de har varit i södern, i två veckor. Sen när jag kom hem räfsade jag i några timmar och resten av kvällen har jag stått ute i centrum och frusit, tillsammans med mina kompisar. Jag är dessutom väldigt förkyld, igen, så det gör ju inte saken bättre.. 
 Nokia Lumia 900
Ingredienser:
3 ägg
100g smör
3 dl vetemjöl
2 dl socker
2 tsk vaniljsocker
2 tsk bakpulver
2 äppel och lite kanel.
 



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback