XMAS TAG

2015-12-22 / 18:49:00
1. Pepparkakor eller lussebullar? Måste säga pepparkakor, för tycker att lussebullar är så torra.
2. Skumtomtar eller knäck? Eh..knäck kanske, har aldrig smakat skumtomtar.
3. Sill eller lax? Inget av det.
4. Glögg eller julmust? Jag gillar båda, på julbordet skall det vara julmust och sedan på kvällen glögg.
5. Fira jul hemma eller borta? Både och, först borta på dagen och sedan hemma på kvällen.
6. Jul med vänner eller familj? Jag har aldrig firat jul med mina vänner, utan har alltid firat med släkten och familjen, men någon gång så firar jag säkert med mina vänner, för det skulle vara roligt!
7. Utomlands eller Finland? Finland just nu, men skulle nog vara roligt att resa utomlands tillsammans med någon runt jul, sen när jag blir äldre.
8. Ge eller få paket? Både och.
9. Choklad- eller presentkalender? Chokladkalender alla dagar i veckan!
10. Plastgran eller äkta? Äkta.
11. Vad önskar du dig mest i julklapp i år? Häär har jag gjort en önskelista.
12. När vill du första snön skall falla? I slutet av november, och så skall det snöa ända tills slutet av februari.
13. När börjar du julpynta? Runt första advent.
14. Större tillställning eller mindre? Hm..båda kanske?
15. Blir du trött efter julen eller vill du att den skall fortsätta? Jag tycker själva julafton är rätt kort när den väl är, men dagarna före jul är låånga, så jag tycker själva julafton skulle vara lite längre.
16. Vad framkallar mest julstämning? Snön, juldekorationer och julfilmer.
17. Favorit julfilm? Hm..The Holiday och Grinchen..och alla filmer de visar på TV kring jul.
18. Klär du dig fint på julen? Jajjamensan, det är bara julafton en gång om året. 
19. När öppnar du paket? På kvällen.
20. Favorit juldoft? Julmaten!
21. Favorit julsång? Santa Tell Me, Mistletoe, All I Want For Christmas Is You osv..
22. Vad är det viktigast på julen? Julstämningen, julmaten, granen, sällskapet, paketen..osv..
23. Brukar du köpa något åt dina djur? Njää..inte jag men mamma och pappa brukar köpa något till vår hund.
24. Det sämsta med julen? Att den är så fort över.
 
Bilder från Weheartit.


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback