OHH..IT'S NOVEMBER..UGHH..

2015-11-15 / 15:10:19
Hej!
November månad, min hatmånad! Den är lika trist och omotiverad varje år. Jag har ingen motivation till att göra någonting över huvudtaget, varje november.
Och det här eviga mörkret dessutom, hinner inte ens hem från skolan så är det mörkt ute. Så det är rent ut sagt usligt att ha foto som hobby så här års. För det finns inget ljus!
Något som jag skulle behöva mycket av i november är förändringar, bra sådana då förstås! Och något roligt att se framemot lite nu som då!
Tänkte fylla i en kort liten lista också, som jag tycker passar bra i det här sammanhanget.
 
 ↔↔↔
 
5 saker jag gillar:
- Lyxiga frukostar, t.ex hotellfrukost.
- William ♥
- Sommarlovet, jullovet, påsklovet, sportlovet osv..
- Att shoppa
- Umgås med mina vänner.
 
 
4 saker jag inte gillar:
Skolan
- Huvudvärk
- Människor som går en på nerverna..
November
3 saker jag längtar till:
- Jullovet
Att få börja ta moppe/traktor kortet.
- Konfirmationen.
 
 
2 saker jag vill göra i år:
Shoppa på Black Friday rean.
Hitta den perfekta julfestklänningen. 
1 sak jag borde göra:
- Fixa skolarbetet..


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback