HÖSTLISTAN

2015-09-24 / 17:27:32
Vad är det bästa med hösten?
Att man får börja använda tjocka halsdukar, kängor och stickade vantar. Alla färgglada höstlöv som trillar till marken. Te och massa tända stearinljus. Och att lyssna på musik/ se på film medan regnet smattrar mot taket. 
 
Vad har du för höstplaner?
Börja i skriftskolan och längta till höstlovet! Annars bara gå i skolan och sedan ta det lugnt när jag kommer hem. Och det är väl de ända planerna jag har hittills, tyvärr,
 
Vad kommer du fota i höst?
Massa höstporträtt. Och så skall jag försöka mig på åtminstone en "kasta-löv" fotografering, hade jag tänkt. Och alla höstens färger skall också dokumenteras såklart!
 
Vad kommer du dricka?
Te, te och återigen te. Det har blivit som en vana att jag automatiskt börjar dricka te till hösten. 
 
Vad har du på dig på hösten?
 Tjocka halsdukar, stickade vantar, sneakers eller kängor, stickade tröjor eller rutiga skjortor och slitna jeans. Det är höstigt enligt mig. 
 
 
Vad gjorde du vid den här tidpunkten för ett år sedan?
I bloggarkivet ser jag att jag fick hem över 300 framkallade bilder, var på WestCoast Motor Show och fotade höstbilder. 
 
Vad händer i ditt liv just nu?
Inte mycket det inte. Börjar i skriftskolan om tio dagar så då blir det väl att börja gå i kyrkan. Provperioden har börjat, och jag kämpar vidare med skolarbetet. Annars händer det inte så mycket mer, just nu!
 
 
Vad tittar du på?
Therese Lindgrens YouTube videos! Och film, massor av film!
 
Vad lyssnar du på?
Lite allt möjligt, både gammalt och nytt, just nu är det till exempel Rihannas låt Farewell som spelas. 
 
Mina tre bästa hösttips till mig själv:
- TA DET LUGNT! Du hinner nog fast du tar det lugnt!
- Umgås med människor som får dig att må bra!
Det är bara höst en gång om året, så ta vara på den!
 
Canon EOS 600D| Canon Zoom Lens EF-S 18-55 mm


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback