STOCKHOLM, DAG 1

2015-09-08 / 18:37:00
Hej!
Nu har jag äntligen redigerat klart fredagens bilder från Stockholm. Jag tänkte att jag visar bilderna i flera inlägg.
Stockolms resan var så jävla lyckad! Hela Stockholm är en helt otroligt trevlig stad.
Resan startade på fredags morgonen, och planet lyfte från Vasa flygplats klockan tio (finsk tid). Flygresan gick otroligt fort och smidigt!
 
När vi landade på Arlanda flygplats hoppade vi på bussen in mot centrum, checkade in på hotellet och sedan begav vi oss ut på stan för att dels turista men också shoppa. Vi hann med  både massor av shopping och turistande hela fredagen. Så det var lyckat! 
 
Älskar att gå och titta på alla vackra höghus som finns i Stockholm!
 
Lunchade på Wayne's Coffee. Jag åt en super god skinkpaj med sallad och så passade jag på att
surfa lite medans jag hade Wi-fi. 
Mums!
 
På väg in mot Gamla stan och kungaslottet. Föresten det fanns massor av människor som stod längs gatorna och en del spelade musik, dansade eller såg ut som den här kvinnan på bilden. Roande att se på är det i alla fall. 


 
 
Efter att vi turistat klart vid kungaslottet gick vi in till centrum igen. Och vi shoppade lite på Victoria's Secret! Det var första gången som jag var in i en VS butik. 
 
 
 
Nästa på tur var Globen Skyveiw. Vi tog tunnelbanan till Globen och för mig var det första gången i mitt liv som jag åkte tunnelbana.
Globen Skyveiw var en jävligt häftig upplevelse. Man såg nästan ut över hela Stockholm, när man var som högst upp på Globen. Riktigt häftigt var det!
 
Sedan på kvällen gick vi bara ut och åt på Burger King och handlade lite godis och sånt.
Sedan runt 12 tiden tog vi natten!
Canon EOS 600D| Canon Zoom Lens EF-S 18-55 mm


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback