Throwback September 2013

2015-09-09 / 22:36:00
Hej!
Åh herre..titta vad jag hittade, när jag bläddrade genom arkivet för september 2013!
 Jag minns den här fotograferingen så bra, vi var så otroligt nöjda med alla bilder. Och nu, två år senare, när jag tittar på dem så ser jag en så otroligt stor förändring mellan nu och då! Hälften av alla bilder från den här fotograferingen är suddiga, i ofokos och urdåliga fotovinklar.
Men inte alla, utan vissa är faktiskt skarpa och till och med rätt så fina. Speciellt den här första bilden, på mig och Agnes, jag gillade den skarpt då och gillar den fortfarande lika skarpt! 
Så efter lite redigering och en stunds rensande har jag plockat ihop en liten samling med bilder som fotades den nionde oktober 2013. Här, här, här och här hittar ni inläggena. 
FOTO: ALLA TRE / MODELL: JENNY GRANFORS, JENNA HIRVINIEMI OCH AGNES BERTELL
 
Detta inlägg publiceras egentligen i oktober, men jag vill att throwback inlägget skall publiceras på samma dag som de fotades!


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback