ÅRET 2016

2016-12-31 / 13:40:46
Beskriv året med tre ord.
Spontant, händelserikt och lärorikt. 
 
Årets bästa bild?
Helt klart den här! Den här bilden har varit min bakgrundsbild på telefonen i stort sett hela året. För jag gillar bilden, men jag älskar människan bredvid mig! 
 
Vart reste du?
En shoppingdag till Umeå, IKEA besök till Tammerfors, konfirmationsläger på Klippan och så bodde jag i Vasa en vecka under första praoveckan. Det är väl det närmsta jag kommer till när jag räknar resor i år. 
På båten påväg till Umeå.
På stranden, på Klippan. 
 
Vad såg du mest fram emot?
Moped- och traktorkortet, konfirmationen, sommarlovet, umeåresan, alla danser och fester med folket, sena kvällar och alla spontana påhitt under sommaren.
 
Gjorde du något som du aldrig gjort förut?
En massa nya saker, men det är svårt att komma ihåg allt! Men några saker är att jag har rest med min pojkvän, varit på flera olika danser under sommaren för första gången, gjort en massa onämnda dumheter och varit på konstens natt för första gången. 
 
Vilket datum kommer du alltid att minnas?
8-9 juli Vörådagshelgen, första maxmodansen och storberget.
14 juli Umeåresan med min pojkvän och mina vänner.
30 juli Åminne beachpartyy.
11 augusti Konstens natt och min och Williams två och ett halvårsdag.
 
8-9 juli
 
14 juli
 
30 juli
 
11 augusti
 
 
Vilka låtar kommer att påminna dig om 2016?
 
Det här åstadkom jag under 2016!
Lärt känna och träffat så många, både nya och redan bekanta, människor i år och blivit mycket mer spontan! 
 
Vad tänker du göra annorlunda nästa år?
Ingenting, tar en dag i taget!
 
Planer för 2017?
Skaffa sommarjobb, börja gymnasiet och ha en herrejävlars fantastisk sommar med så mycket äventyr och roligheter som möjligt!
 
 GOTT NYTT ÅR PÅ ER! 


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback