CHRISTMAS IS ON THE MOVE

2016-12-04 / 13:33:00
   
TRÖJA -H&M / SVARTA HIGH WASTE BYXOR -GINA TRICOT / MOBILSKAL -GLITTER
Hej på er! Första söndagen på länge utan söndagsångest? Kan ju också bero på att jag är ledig på måndag och tisdag, haha. 
Julen närmar sig med stormsteg och julkalendern har dragit igång. Jag tittar på årets julkalender och jag tycker faktiskt att den är ganska bra, någon annan som tittar? 
I lördags var jag till Vasa en sväng med mamma och syster, på lite shopping och julklappsshopping. Dock kom jag inte hem med allt som jag skulle ha önskat men, en början är det ju i alla fall. Den röda tröjan jag har på mig på bilderna här ovan, är det enda jag köpte till mig själv. Men jag gillar den sjukt mycket, den passar perfekt nu till julen! Funderar på om den till och med skulle passa på julafton?


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback