IT'S FREEZING COLD OUTSIDE

2016-01-09 / 22:00:52
Hej!
Skolan började i torsdags, och med följde även flera grader iskall kyla (-30 grader!?). Men tack och lov var det bara två dagars skoldag. Så när jag kom hem från skolan i fredags packade jag om väskan och drog till Williams, där jag spenderade hela kvällen...och natten också för den delen. 
I dag när mamma och pappa kom och hämtade mig for vi via posten och hämtade ut min beställning med bilder från ifolor (4 fulla paket blev det!!). Gissa vem som var ivrig på att öppna? 
Så det har jag sysslat med ikväll, kollat på bilderna, sorterat och plockat in dem i fotoalbum. Men albumen tog slut så är tvungen att köpa fler. Typiskt!
Hann också fota lite i snön idag när jag kom hem, så länge solen var framme en stund.
Skall det vara snö och kyla skall det se ut såhär, annars får de va!
Canon EOS 600D| Canon Zoom Lens EF-S 18-55 mm


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback