4 år tillbaka i tiden

2016-05-28 / 22:21:00
2013
 2014
 2015
 2016
Ett litet kollage för varje år med några favoritbilder genom tiderna.
 Den 28:e maj, fyllde min blogg hela fyra år! Och det hade jag helt glömt bort, inte förvånad alls. Tänk att jag var bara tolv år när jag startade den här bloggen. Tiden har verkligen bara runnit iväg, hinner knappt med själv - känns som jag började blogga igår. 
Och jävlar vad jag har förändrats! Min fotostil, bildredigering, utseénde, klädstil, beteénde, insikt och det som förändrats mest av allt är nog min personlighet.
Det är så roligt att kunna bläddra tillbaka i arkivet för att se vad jag gjorde för ett eller två år sedan, för att minnas och känna det jag kände just när jag skrev inlägget. Och om man bläddrar i arkivet ser man stora förbättringar från fotona då och nu!
Ångrar inte ett dugg att jag började blogga den där tisdagen i maj 2013! 
 (tidinställer tillbaka inlägget till den 28:e, så det kommer i rätt ordning.)


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback