SKRIBALÄGER PÅ KLIPPAN 2016

2016-06-20 / 13:53:00

Hej på er! Här har det ekat tomt ett tag nu.
För i onsdags åkte jag på skriftskolläger till Klippan med hela min skriftskolegrupp. Och vi kom hem sent på lördagskvällen. På lördagen den här veckan är det konfirmation som gäller! Japp, jag har överlevt skriftskolan gott folk! 
Onsdagen var jätte fin, super härligt väder, nytt ställe, fotade en hel del och umgicks med bästa sällskapet. Men från torsdag till lördag spöregnade det i ett, sjukt tråkigt! Och pga. det fick vi t.ex. inte prova på äventyrsbana nå!
Annars var själva lägret rätt hemskt och dagarna såg ungefär likadana ut, maten var usel, löjliga regler och skribalektionerna lång, många och tråkiga.
Men fritiden däremot var bättre, haha! Vi följde en specifik regel strikt; va så jobbig som bara möjligt och gör som du vill!
Bilderna här ovan är från onsdagen, jag visar bilderna från "bröllopet", vi hade i fredags, i ett senare inlägg.
Kram på er!


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback