ÖNSKELISTA 2016

2016-11-17 / 22:26:00
-LÄNKARNA HITTAR DU HÄR NEDAN.-
OBJEKTIV, ett 50 mm. Högst upp på önskelistan! Känner att det börjar bli dags att uppdatera kamerautrustningen efter tre år med samma gamla objektiv. Äger endast ett standardobjektiv och jag har märkt att autofukosen har börjat ge upp och skärpan har försämrats något så otroligt, så ett nytt objektivt skulle verkligen vara till användning!
TAVLOR, en 30x40 och två 21x30
HIGHLIGHTER, The Manizer Sisters. Ögongodis! iiih!!
CONTOUR KIT, från Anastasia Beverly Hills. Ännu mer ögongodis!!
LOCKTÅNG, välbehövligt! Min nuvarande börjar bli sisådär hundra år och fungerar ibland. Om man har tur!
KAMERAVÄSKA, också väldigt välbehövlig! Den jag har nu håller på att falla sönder totalt!
THERESE LINDGRENS BOK, "Ibland mår jag inte så bra."
❄..och pengar såklart!
 


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback