A daily dose of pictures

2016-11-27 / 19:54:00
If it doesn't challenge you, it won't change you.
Snapshots från de senaste veckorna. De senaste veckorna har jag haft fullt upp med skolarbete och när jag inte har haft det så har jag spenderat tiden med min pojkvän. Förra lördagen var vi till exempel på pjäsen Pleppo 2 -Vi mårar åpå, på Wasa teater! Och den var riktigt bra!
Bilderna här ovan är bland annat från i onsdags när jag, William och Sofia var till Vasa på Knowhow mässan i Botniahallen, yoga challenge på gymnastiken, glöggmys med Jenna, Jacke och William, massa matbilder från olika tillfällen, Nikitas hemmafest och bilder från årets första snö. 
Men nu ska jag hoppa i duschen och sedan kanske smätta på någon film på Netflix. Som alla andra söndagar. Kram på er!



Så mange fine bilder :)


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback