SISTA PRAOVECKAN

2016-11-20 / 14:50:57
Den här veckan som har varit, vecka 46, har vi nior haft PRAO. Jag praoade på Blomstertjänst här i Vörå och det har varit en riktigt rolig och lärorik vecka.
Vi har bland annat plockat fram julsaker, inrett och organiserat om i hyllorna, gjort om i skyltfönstren och jag fick till och med göra egna julplanteringar. Jag gjorde fyra stycken julplanteringar och av dem fick jag välja en och ta hem den, de tre andra prissatte vi och ställde ut i affären. Sedan som tack fick jag också välja ett valfritt Yankee Candle. Det luktar så gott! 
Nu har jag inga fler praoveckor, utan detta var sista. Så vid det här laget borde jag väl egentligen veta vad jag vill efter nian men det är fortfarande oklart. Tyvärr!


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback