back when we were kids

2016-09-11 / 14:57:08
Här är en drös med iPhone bilder från de senaste veckorna. Bland annat från Juthbacka marknaden, konstens natt, bild på mitt nyfärgade hår, bio, första september och från nån kväll här och där, fast det mesta har ni redan sätt.
Känns som hela augusti var över innan månaden ens hann börja, och nu är nästan halva september redan över. Tiden går verkligen snabbt när man har roligt! Däremot står tiden stilla mellan nio och tre på veckodagarna och helgerna bara flyger iväg. 
Veckan framöver har vi skolfotografering i skolan, på tisdagen, och just därför färgade Jenna håret åt mig i torsdags. Så nu ser det lite fräschare ut och jag slipper se min fula utväxt! Hoppas verkligen att årets skolfoto lyckas, då det ändå är sista året i grundskolan! 
Kram!


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback