EASTER WEEKEND

2017-04-17 / 11:44:47
P Å S K L O V. Eftersom det har varit helt dött här på bloggen de senaste veckorna, så kan jag säga att vi fick vårt efterlängtade påsklov i torsdags. Och det var så skönt! 
På torsdagsmorgonen var det tidig väckning och så bar det av mot Vasa. Mamma hade frissatid, syrran skulle shoppa och jag själv var på jakt efter en födelsedagspresent till min pojkvän, vilket jag också hittade, och jag är riktigt nöjd med vad det till slut blev. 
På fredagseftermiddagen var hela familjen på påskfika till min farmor och farfar. Där bjöds det på bakelser, glasskaka och småbröd. 
Senare på kvällen for jag och William ut en sväng, och det slutade med att vi for med Oscar en sväng till Vasa där resten av schacket redan befann sig.
I lördagskväll hamnade jag, William, Jenna och Jacke lite oväntat på en lokalfest i Vassor. Tanken var från början att vi bara skulle fara dit en sväng och sedan hem tillbaka, men vi lämnade dit. Vilket inte heller felade något, utan det slutade med ännu en rolig kväll!
Och i morgon, tisdag, far jag till Tammerfors, Tays sjukhus, på min årligakontroll, så då är det tidig väckning som gäller igen!
Kramar! 
 


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback