IBLAND MÅR JAG INTE SÅ BRA

2017-01-28 / 17:07:00
Boken Ibland mår jag inte så bra av youtubern Therése Lindgren, fick jag av min pojkvän i julklapp. Tack så mycket älskling! ♥
Den här boken måste ha varit årets julklapp för jag tycker jag har sett så många bilder på den överallt på alla sociala medier kring jul och speciellt julafton, nästan största delen av mina tjejkompisar fick boken i julklapp.
Har hunnit läsa tre kapitel hittills och jag är redan helt beroende. Therése är inte bara en duktig youtuber, utan hon är så jävla begåvad när det gäller att uttrycka sig i text också! Hon sätter ord på känslor, förklara svåra eller invecklade begrepp på ett så enkelt sätt som möjligt och framför allt så får man följa med i hennes tankar och funderingar. 
Rekommendera starkt!


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback