BLUE AS THE DARKEST OCEAN

2017-06-09 / 12:55:00
LÅNGKLÄNNING - VILA / KLACKAR - H&M (syns dock inte på bilderna men här ser ni dem).
 
Jag älskar verkligen färgen på den här långklänningen, den är så härlig! En fröjd för ögat minsann.
Jag brukar annars inte vara så förtjust i klänningar utan axelband, just för att de oftast bara halkar ner, men den här satt alldeles utmärkt! Jag fäste axelbanden som kom med i en liten påse när jag köpte klänningen, för att vara på den säkra sidan. Men jag skulle lika bra ha klarat mig utan dem! Så jäkla bra är klänningen, haha.
Jag fattar inte att jag tvekade på att köpa den när jag provade den i provrummet. Creds till Jenna som övertygade mig om att jag skulle köpa den! 
Kram!


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback