DIMITTERADE FRÅN GRUNDSKOLAN

2017-06-04 / 16:49:00
Från vänster, översta raden: Nicholas, Waldemar, Oliver, Mathias, Emil, Lucas, Max, Ted, William och William.
Från vänster, nedersta raden: Jenny (jag), Jasmine, Nikita, Melinda, Jenna och Elin.
SOMMARLOOVET ÄR HÄR, BYE BYE GRUNDSKOLAN!
 
I lördags blev jag och alla andra niondeklassister dimitterade från grundskolan. Så med andra ord, jag har äntligen gått ut högstadiet! Och det kändes så jävla skönt ska ni veta, och ännu skönare kändes det med sommarlov.
Så med ett avgångsbetyg på medeltalet 9,6, ett stipendium i bildmedia och ett stort jävla leende på läpparna gick jag ut högstadiet! 
De här fantastiska människorna, som ni ser på bilderna, är de jag hängt med både mera eller mindre under hela min högstadietid. De är alltså det här knäppgökarna jag kommer sakna mest av allt sedan i höst när vi splittras och går skilda vägar.
Annars kommer jag nog inte sakna så mycket mer från högstadiet, utan de var de här människorna som gjorde ens dag när man lyckats släpa sitt trötta arsle till skolan varje dag. Fantastiska är ni! 
Puss och kraam!


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback