LILLEBROR BLIR KONFIRMERAD

2017-06-10 / 12:50:00
FOTO: JENNY GRANFORS (JAG) / KONFIRMAND: JIM GRANFORS

I år är det min lillebrors tur att tåga ut ur kyrkan som en nybliven konfirmand. Och i början av veckan begav vi oss till kyrkan här i Vöra för att fotografera konfirmationsbilderna, till bland annat tackkortet. Det var riktigt roligt att få stå bakom kameran i år, dock är min lillebror inte den som frivilligt ställer sig framför kameran och poserar, men han visste att det skulle göras så motvilligt försökte han åtminstone. Och jag tycker han lyckades rätt bra ändå för några härliga bilder blev det nog ändå! Eller vad tycker ni?
Att fotografera student- och konfirmationsbilder är definitivt något jag skulle kunna extraknäcka som. För jävlar så roligt det är!


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback