SUMMER MOMENTS

2017-06-21 / 17:00:11
Några ögonblick från förra veckan och helgen. Förra veckan var det verkligen så härligt sommarväder, med sol från morgon till kväll och temperaturen låg runt 30 grader hela veckan. Den här veckan däremot, har det bara regnat..tyvärr. 
Bilderna är bland annat från i torsdags när jag simmade för första gången i år, tillsammans med William i Lehmäjoki och från när jag spenderade nästan största delen av förra veckan i solstolen på terrassen, med näsan i en bok.
Ätit utomhus har jag också gjort en hel del redan i sommar, både frukost, middag och kvällsmål har det blivit på både terrassen och balkongen. Och som pricken över i, for jag och några andra på glass till Tesses café på lördagskvällen. 
Kram!


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback