REVY, FRUKOST & SELFIES

2017-03-29 / 18:24:10
O N S D A G  halva veckan avklarad!
Som jag sa för snart tre veckor sedan så var jag och William på premiären av Vörå revyn "Pakko på" och den var riktigt bra! Precis som det brukar vara, vissa sketcher bättre än andra. 
Resterande bilder är från i söndags när vi åt frukost hos William, lördagskvällen när jag och William var till Vasa en sväng med Oscar och Mirelle och den sista bilden, bilden på mig, är från i dag.
Det är så skönt att halva veckan är över nu. Har skrivit alla förhör och prov för den här veckan, så nu är det bara två ganska chill dagar kvar. 
Men nu ska jag vänta på att William kommer hit och så får vi se vad vi hittar på i kväll!
Kram!


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback