SOME NEW STUFF

2017-03-10 / 18:41:57
Favorit underkläder från Cubus och en bh från H&M.
Nya sminkborstar från Real Techniques, basic set(!!). 
Lite finare örhängen från ginatricot.
Lösögonfransar från Kiss.
Bodyn jag hade på mig här köpte jag för någon månad sedan. Skjortan köpte jag däremot på sportlovet, sjukt bekväm! 
 
Under sportlovs veckan hann jag också med lite shopping. På torsdagen drog jag och hela familjen in till Vasa för att uträtta några små ärenden, och för lite shopping såklart. Jag var bland annat till Instrumentarium för att kolla upp synen igen och från att ha haft -1,50 och -1,25 på höger och vänster öga har jag nu styrkan -1,75 på båda ögonen. Ehh..sucks. 
Jag kom i alla fall inte hem med någonting speciellt förutom kanske nya sminkborstar då! Det började verkligen vara på tiden. Jag har äntligen tagit mig i kragen och börjat bygga upp min sminkkollektion, har velat göra det i några år nu, men det har aldrig riktigt blivit av. Men bättre sent än aldrig!


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback