FLUFFY AS F*CK

2017-11-26 / 12:17:00
Inköpen från när jag och familjen var till Tammerfors förra lördagen. Jag kom alltså hem med en världens fluffigaste och bekvämaste jacka från ginatricot, en sticka tröja med snörning baktill från New Yorker och en mjuk filt, ett doft ljus och en kruka (som jag tänkte ha sminkborstarna i) från IKEA.
 
Nu har det ekat tomt här i nästan en hel vecka, så nu började de verkligen bli dags för lite uppdatering! Jag har haft fullt upp från måndag till fredag med skolarbete och även helgen har varit fullbokad.
På fredagen efter skolan blev det även ett litet spontant inhopp på restaurangen som finns på Norrvalla, så då jobbade jag från kl. 15:00 till 22:30 och efter det for jag direkt hem och så kom William hit, och kort därefter gick vi och la oss. 
Jag tror jag berättar om lördagens bravader i ett senare inlägg, för att hålla det här inlägget så kort som möjligt, så håll utkik!
Kram!


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback