SPARKLING FRIDAY

2017-10-06 / 17:29:01
S P A R K L I N G  
Tre bilder jag knäppte i all hast förra veckans fredag, före jag drog på fest! Jag brukar inte fota med blixt, men det är något jag gillar med de här bilderna just för att de är fotade med blixt. Jag saknar dock kvalitén på mina tidigare bilder när jag ännu redigerade dem i picmonkey, för nu när jag har börjat redigera dem i photoshop så kan jag inte för mitt liv förstå varför kvalitén blir så dålig när jag laddar upp mina bilder på bloggen. Jag lär väl klura ut det och bli bättre på det med tiden..
Jag har inga planer inför kvällen ännu, så jag ska ta tillvara på ledigheten och försöka redigera undan så många bilder som möjligt nu. 
Kram!


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback