FREDAGENS HÖJDPUNKT

2018-04-08 / 17:05:40
Hej på er! Nu är jag mitt uppe i provveckan och har för tillfället skrivit två av sex stycken prov. 
I fredags efter tyska provet hade jag och Jenna en tvåtimmarshåltimme, så då passade vi på att fara till hennes och äta lunch där istället. Och alltså har ni sett hur snyggt hon (länk) och Jacob har det i lägenheten?! 
Fotoentusiasten i mig vaknar verkligen till liv när jag är där och det skulle vara så roligt att få fara dit och fota med kameran! 
Nå tillbaka till fredagens lunch. Vi svängde ihop pommes frites som vi åt tillsammans med bröd som Jenna bakat tidigare och en sallad som hon även gjort dagen innan. Mums!
Och alltså, helt ärligt, jag tror inte att jag känner någon annan människa som är så driven och hinner med så mycket saker som Jenna! 
Kram!

Jenna


Haha! Bara att kom hiid å fota😂👏🏼

Svar: iiih jaah!! 😍😍
Jenny Granfors


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback