PÅSKLOVET

2018-04-06 / 17:46:00
Både torsdags och fredagskvällen spenderade jag och William hos Jenna och Jackes, för att hjälpa dem med flytten. Jag och Jenna diskade som om vi skulle ha haft betalt för det, haha! Men vi hann faktiskt med rätt mycket under dessa två kvällar, och sista kvällen kokade vi till och med ihop en väldigt enkel inflyttningsmiddag på nattimmarna. Inte så fotogeniskt, men gott var det!
 
På lördagen hade jag planerat in en liten fotografering, så då sminkade jag mig och gjorde mig i ordning. För att sedan fotografera några enkla självporträtt, i min nya jeansjacka. Bilderna har jag redan visat er, men i fall ni inte sett dem av någon anledning så finns de här (länk).
 
En bukett med gula tulpaner och en skål med påskgodis, påskafton till all ära! 
 
Söndagskvällen spenderades framför monopolbrädan tillsammans med William och Emma. Jag kan meddela med stolthet i rösten, att det var jag som vann, haha! Både första och antagligen sista gången! 
 
På måndagseftermiddagen drog jag och familjen till Tesses café på mat. Och jag tog det som jag alltid brukar äta där, en hamburgare i ficka. För det är det ända jag orkar äta upp där och så är det ju gott också, så inget fel med det! 
 
Hej på er! Det var det påsklovet det och den tillbakablicken. Förutom detta har jag inte gjort så mycket annat än sovit, kollat Netflix och bara tagit det lugnt. Och nu har provveckan dragit i gång också, så denna helg kommer jag antagligen spendera med näsan i ett x antal olika skolböcker. Men det är så skönt sedan när provveckan är förbi!
Kram!


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback